10 super nasvetov kako shujšati na zdrav način

kako shujšati na zdrav način
SUPER PAKET ZA ZDRAVO HUJŠANJE! PREVERI CENO! KLIK NA SLIKO!

 

Oh, to hujšanje! Prav gotovo ni med nami junaka, ki se vsaj občasno ne bori z odvečnimi kilogrami. Zredimo se zaradi mnogih dejavnikov, predvsem zaradi nepravilnega prehranjevanja in nezdravega načina življenja. Diet za hujšanje je nešteto, vendar nas predvsem muči vprašanje kako shujšati na zdrav način. Ni vseeno kako se bomo lotili hujšanja, saj lahko z neprimerno dieto ogrozimo svoje zdravje. Kljub mnogim informacijam, bomo tukaj pogledali nekaj osnovnih nasvetov, kako se lotiti zdravega hujšanja.

 

Preden pa se preveč navdušeno lotimo kakšne ekstremne diete, moramo vedeti, da je naprej potrebno temeljito razstrupiti telo. Ni hujšanja brez razstrupljanja!Še tako dober načrt ne bo uspel, če ne bom prej iz telesa izločili strupov, ki se v nas nabirajo leta in celo desetletja.

 

Tudi ko uspešno izgubimo odvečne kilograme, se moramo držati načel zdravega življenja in obdržati primerno težo. Najpogostejša vprašanja pri hujšanju so prav gotovo naslednja: Kako shujšati v trebuh, kako shujšati v noge in kako shujšati v kratkem času! Če se bomo hujšanju lotili premišljeno in disciplinirano, potem bomo lahko kmalu odgovorili na ta vprašanja!

 

 

 

Kako shujšati na zdrav način in brez odrekanja?

 

Do vitke postave lahko pridemo tudi brez pretiranega odrekanja hrani. Najprej moramo spoznati svoje telo, kako deluje naša presnova in predvsem se ne smemo boriti proti svojemu telesu. Potrebujemo tudi nekaj znanja o tem, kako delujejo maščobne celice in kako pri hujšanju sodelujejo hormoni. Naučiti se moramo, kako se izogibati najpogostejšim prehranskim pastem in kako živeti v sozvočju s svojim telesom in njegovimi potrebami.

 

 

Kako shujšati v kratkem času s pravilnim prehranjevanjem?

 

Največji sovražnik pri našem boju s kilogrami, je nepravilna prehrana, ki vsebuje preveč maščob in praznih ogljikovih hidratov. Kako shujšati brez odrekanja? Odgovor na to je preprost! Na našem jedilniku naj bo veliko sadja, sveže zelenjave in polnozrnatih živil. Izogibati se moramo skritim maščobam, ki se skrivajo v salamah, sirih, pecivu, sladkarijah in vseh vnaprej pripravljenih jedeh. Pri kuhanju uporabljajmo čim manj maščob in v primernih posodi. Najbolj okusno hrano pripravimo v voku, izogibati se moramo cvrtja in mastnih prelivov za solate. Iz prehrane izločimo prazne ogljikove hidrate, to so predvsem beli sladkor in slaščice.

 

Pri nakupu hrane bodimo previdni. Preberimo kaj piše na zavitkih in izločimo vse izdelke, ki vsebujejo barvila in razne dodatke za konzerviranje. Že z to selekcijo se bomo približali zdravemu prehranjevanju. Najbolj nevarna so industrijsko predelana živila, saj izklopijo naravni telesni mehanizem, ki nas opozarja na lakoto. Previdno tudi pri umetnih sladilih! Ko zaužijemo umetna sladila, jih telo zazna kot sladkorje in se temu primerno odzove. Zmanjša se koncentracija sladkorja v krvi, kar posledično spet sproži občutek lakote!

 

Kaj pa alkohol in kilogrami?

 

Pretirano uživanje alkoholnih pijač nam lahko onemogoči varno hujšanje. Pivo in vino pijemo samo priložnostno, predvsem naj bo kozarček alkohola namenjen užitku in ne potešitvi žeje. Predvsem bodimo previdni pri pijačah, ki vsebujejo veliko vsebnost alkohola. V alkoholnih pijačah se skriva tudi veliko kalorij, saj je samo v kozarcu vina skoraj 230 kalorij. Lahko smo še tako disciplinirani in se strogo držimo določene diete, a potem zvečer spijemo tri kozarce vina in celodnevni trud je bil zaman. Z alkoholom torej v telo vnesemo predvsem prazne kalorije, poleg tega pa močno vpliva tudi na presnovo.

 

Alkohol tudi vzbuja tek, zato se nam poleg kozarca piva, prileže tudi skodelica čipsa ali oreščkov. Poleg tega lahko kozarec piva spodbudi željo še po enem kozarcu, ali tudi več. To pa pomeni tudi več ur posedanja, grickanja priboljškov in posledično nabiranja maščob na trebuhu.

 

Zakaj diete ne delujejo?

 

V želji po hitri izgubi kilogramov, se včasih prenaglimo in izvajamo diete, ki niso primeren za nas. V evforiji hujšanja najdemo toliko diet, da se lahko vprašamo, zakaj toliko različnih diet? Predvsem zato, ker običajno diete ne delujejo, če ne upoštevamo tudi drugih dejavnikov. Poleg izvajanja diete, se moramo tudi veliko gibati, se izogibati alkoholu in pretiranemu sedenju pred televizorjem ali računalnikom. Pogosto nas tudi zavedejo čudovite reklame, ki ponujajo super izdelke za hitro izgubo maščobe. Reklama je videti čudovito in že se vidimo brez odvečnih kilogramov in z izklesanimi mišicami.

 

A realnost je žal precej drugačna. Brez truda ne bo nič! V reklamah pogosto tudi zasledimo izdelke, ki so označeni kot dietni ali lahki. Izogibajmo se jim, saj lahko povzročajo hudo lakoto! Vsa industrijsko predelana hrana naj bo v času hujšanja strogo prepovedana, saj zmoti naraven cikel telesa po potrebah hrane. Zanašajmo se raje na svoj naravni občutek potešitve lakote, ki nas ob primerni hrani ne bo pustil na cedilu.

 

kako shujšati za vednoAli v stresnih situacijah posegate po hrani?

 

Stres je žal dnevno prisoten v naših življenjih, včasih bolj, včasih manj. Pozorni moramo biti, kadar se nam dogajajo hude stvari in takrat nenadzorovano posegamo po hrani. Hrana je lahko v stresnih situacijah nadomestilo za druge potrebe.

 

Prav tako nepremišljeno posegamo po hrani, kadar nimamo časa ali pa smo preveč utrujeni, da bi si pripravili polnovreden obrok. Zaradi tega je najbolje, da si že vnaprej pripravimo tedenski jedilnik za hujšanje, kjer bo točno toliko kalorij, kot jih potrebujemo. Opazujmo se, v kakšnih razpoloženjskih stanjih pogosteje in brez občutka posegamo po hrani. V teh primerih se zamotimo s čim drugim, odpravimo se na sprehod ali preberimo kakšno dobro knjigo. Če pa resnično ne moremo brez prigrizkov, si pripravimo na koščke narezano sadje ali jagodičevje. Ko nas prime huda lakota, namesto kalorične hrane, pojejmo nekaj borovnic ali manjše jabolko.

 

Kako shujšati na zdrav način s pomočjo gibanja?

 

Še tako čudovita shujševalna dieta nam ne bo pomagala shujšati, če se ne bomo gibali. Pomanjkanje telesne aktivnosti preprečuje izgubo kilogramov, zaradi tega lahko celo zbolimo. Zato moramo v vsakodnevno življenje vključiti več telesnih dejavnosti. Pomagajo že manjše spremembe. V službo gremo peš ali se peljimo s kolesom, namesto z dvigalom gremo po stopnicah. Sestavimo si tudi načrt športnih dejavnosti, ki nas veselijo. Vpišimo se v fitnes, na aerobiko, ples ali pa se samo sprehajajmo. Čudovita rekreacija je tudi vrtnarjenje, plavanje in še in še. Pomembno je, da smo v gibanju in da dnevno krepimo telesno vzdržljivost in mišice.

 

 

Naučite se sprostitvenih tehnik!

 

Cel dan hitite, ne veste kako bi opravili vse kar vas čaka čez dan? Ustavite se in dobro premislite! Včasih zgubljamo čas za nepotreben malenkosti in zaradi tega ne vidimo, kaj je za nas resnično pomembno. V tej pasti se najpogosteje znajdejo ženske, saj kljub enakopravnosti z moškimi, še vedno opravljajo večino gospodinjskega dela. Preden zapademo v stres in depresijo, razdelimo gospodinjska opravila med vse družinske člane in se brez slabe vesti odpravimo na rekreacijo. Za mir v naši duši in za mir v hiši, se naučimo sprostitvenih tehnik in pravilnega dihanja. Nekaj minut meditacije ali joge, lahko spremeni naše življenje. Vsakodnevna opravila bomo opravljali sproščeno, manj bomo posegali po nezdravi hrani in posledično bomo tudi shujšali!

 

 

Ali se dovolj zadržujete na soncu?

 

Ali ste vedeli, da pomanjkanje sončne svetlobe spodbuja močno željo po sladkih živilih? Vsak dan se vsaj za nekaj minut odpravimo v naravo in nastavimo obraz sončnim žarkom. Kljub opozorilom, da je sončenje škodljivo, se poleti večkrat oblecimo v kopalke in plavajmo, se sončimo…V mesecih, ko ni dovolj sončne svetlobe, si prižgimo svetilko, ki oddaja dnevno svetlobo. Kadar je oblačno vreme, se tudi odpovejmo sončnim očalom!

Kaj pa vaše spolno življenje?

 

Kilogrami se nam lahko nabirajo tudi kadar smo osamljeni ali v našem partnerskem odnosu ni vse tako, kot bi moralo biti. Če nimamo urejenega spolnega življenja, nam lahko hormoni hitro zagodejo in pričnemo posegati po sladkarijah in drugi hrani za tolažbo. Zelo pomembni so tudi drugi socialni stiki. Nikar se zaradi pomanjkanja časa ne odpovejmo prijateljem, prav tako moramo kvalitetno preživljati čas s svojim izbrancem. Ni potrebo, da sta ves čas skupaj, pač pa je pomembno, kako preživljata čas, ki je samo vajin.

 

 

Ali so za odvečne kilograme lahko kriva tudi zdravila?

 

Kadar se nenadoma močno zredimo, se moramo posvetovati z zdravnikom. Pogosto pride do povečanja telesne teže tudi zaradi določenih zdravil, ki jih moramo jemati. V tem primeru nam zdravnik predlagal, kako se lotiti hujšanja, saj zdravil, ki jih potrebujemo, ne smemo nehati jemati. Pogosto so dovolj že manjši nasveti, verjetno se bomo morali več gibati ali uživati več tekočine. Najpogosteje imajo s težo ljudje, ki uživajo zdravila proti depresiji ali kakšni drugi bolezni, ki vpliva na duševno zdravje. Depresivni ljudje imajo že sami po sebi mnoge težave, predvsem se zapirajo v stanovanje in se premalo gibajo. Pogosto so za nenadno povečanje telesne teže krivi tudi hormoni. Tudi tukaj kratko potegnejo ženske, posebej po porodu ali v menopavzi.

Kaj pa geni in debelost?

 

Če izhajamo iz družine, kjer imajo vsi nekoliko več kilogramov, potem verjetno tudi mi ne bomo suhi kot grlica. Geni seveda vplivajo, a z zdravo prehrano, rednim gibanjem in na splošno z zdravim načinom življenja, lahko nekoliko pretentamo tudi gene. Pazimo se pasti hitrih diet, saj se ponavadi kasneje še bolj zredimo. Nikar ne zapravljajmo denarja za drage dietne izdelke in čudežne shujševalne tabletke, raje ta denar namenimo za članarino za fitnes ali bazen.

 

 

 

Oglejte si še nekaj nasvetov kako shujšati na zdrav način:

 

 

 

 

Uporabljeno besedilo v članku: kako shujšati na zdrav način, kako shujšati, kako shujšati v trebuh