Kako povečati obisk spletne strani [Trije super praktični napotki, ki delujejo]

Advertisements

Tisti lastniki in upravljalci spletnih strani, ki se pretežno ubadate s tem kako povečati obisk spletne strani, si boste lahko spodaj ogledali 3 praktične napotke o tem kako lahko na zelo enostaven in razmeroma hiter, predvsem pa tudi poceni (brezplačno), povečate obisk na svoji internetni strani.

Povečan obisk internetne strani, pa ima, ob pogoju, da je spletna stran izdelana “solidno”, posledico v povečanem številu prejetih povpraševanj iz vaše spletne strani. Ali v povečani prodaji, v kolikor imate na spletni strani, spletno trgovino.

Prva možnost za povečanje obiska na spletni strani – PIŠITE BLOG

Prva, v bistvu zelo enostavna možnost, da povečate obisk na spletni strani je, da začnete na njej, ustvarjati blog.

Čeprav se pisanje bloga, danes že marsikomu zdi, “zastarela” spletna tehnika, ki je ne uporablja več nihče in, da je spletno bloganje bila dobra spletna praksa, nekaj let nazaj, vseeno povejmo, da bloganje na spletni strani, še vedno deluje in še vedno lahko poskrbi za razmeroma hiter dotok novih obiskovalcev na spletno stran.

Seveda ob pogoju, da razumemo in vemo, kako točno moramo blog pisati, kako naj bo le ta strukturiran in pa tudi kakšne vsebine sploh pripravljati, da bomo ne samo povečevali obisk na našo spletno stran, ampak tudi iz povečanega števila obiskovalcev, na spletni strani, uspeli doseči naslednji korak (npr. oddajo zanimanja za naše storitve, opravljen nakup v spletni trgovini, prijavo na e mailing novice, itd…)

Različne spletne raziskave (vir študij boste našli tukaj) dokazujejo, da imajo spletne strani, ki REDNO in KONSTANTNO ustvarjajo na svojih spletnih straneh blog zapise, v povprečju kar nekajkrat več obiskovalcev, kot spletne strani, ki so postavljene kot začetne spletne vizitke (s predstavitvijo storitev in produktov).

Spletna stran, ki ima nad 400 blog zapisov, v povprečju dosega 6 krat več obiskovalcev, kot spletna stran, ki ima pod 100 blog zapisov.

Seveda ni mogoče 400 blog zapisov na spletno stran, dodati v enem dnevu, tednu ali mesecu, vendar, če si zadate npr., da boste na blogu pisali dvakrat na teden, boste do želene številke blog zapisov (in želenega povečanja števila obiskovalcev na spletni strani), prišli v roku dveh ali treh let. Zraven tega, nikjer ne piše, da morate v vašem podjetju, blog pisati samo vi. Povabite k pisanju bloga še ostale vaše sodelavce.

Kdor meni, da toliko dela in pisanje bloga, ni vredno, za pričakovan večji obisk na spletni strani, naj upošteva, da imajo povprečni novi, blog zapisi na spletni strani, življensko dobo vidnosti na prvih straneh Googla, cca. 2 leti, medtem, ko imajo ostale vrste spletnih vsebin, bistveno krajšo življensko dobo (in jih je zato potrebno vedno znova, za večjo obiskanost spletne strani, “dozirati” pogosteje in več).

Kako povečati obisk spletne strani

Druga možnost za večji obisk spletne strani – IZBOLJŠAJTE OBSTOJEČE SPLETNE VSEBINE

Mnogo spletnih strani, ne najde potrebnega kadra za pisanje novih spletnih vsebin, nemalo lastnikov spletnih strani pa celo meni, da je za povečanje obiska na spletni strani, dovolj, da se piše blog (ne glede na to ali blog zapisi upoštevajo zakonitosti optimizacije spletnih vsebin za iskalnike).

Če imate tudi sami težavo s pridobivanjem ustrezno podkovanega kadra (blogerjev, ki znajo pripravljati blog zapise in ostale spletne vsebine po pravilih spletne optimizacije), je najbolje, da namesto pripravljanja in objavljanja novih spletnih vsebin, najprej izboljšate obstoječe spletne vsebine, tako, da bodo te dosegale boljše uvrstitev v iskalnikih (predvsem v Googlu, na katerem se zadržuje največ obiskovalcev in spletnih uporabnikov).

Postopka izboljševanja spletnih vsebin se lahko lotite sami, za delo pa zadošča, da imate na svoji spletni strani vklopljeno analitiko spletne strani (lahko tudi preko Google Search konzole), preko katere lahko takoj vidite katere spletne vsebine se splača najprej posodobiti.

Preprosto v Google analitiki (ali v Search Konzoli), poglejte na katerem mestu se nahaja vaša spletna vsebina (posamezen, konkreten url naslov vsake vsebine, ki jo želite izboljšati) in nato preverite ali želena vsebina vključuje vsaj minimalne SEO zakonitosti, ki jih mora vsebovati spletna vsebina, zato, da jo iskalnik Google, razume bolje.

Minimalne SEO “zahteve”, ki jih naj vključuje vaša spletna vsebina so:

  • upoštevanje ključne besede na začetku naslova spletne vsebine
  • upoštevanje ključne besede v prvem odstavku spletne vsebine
  • upoštevanje gostote ponavljanja ključne besede (in sorodnih ključnih besed) v razmerju 2% do 3%, glede na vso količino teksta v spletni vsebini
  • najmanj ena slika (s pravilno alt oznako in rabo ključne besede v nadomestnem besedilu  slike)
  • upoštevanje rabe ključne besede v meta opisu
  • najmanj ena notranja povezava (na drugo spletno vsebino na vaši strani)
  • najmanj ena zunanja povezava (na drugo, sorodno, a ne konkurenčno, spletno stran)

Tretja možnost za boljši obisk spletne strani – DELITE VSEBINE NA SOCIALNIH OMREŽJIH

Zdaj, ko ste vzpostavili prva dva koraka boljšega spletnega nastopa (Vir: Digitalni marketing za začetnike), je na vrsti, da nove spletne vsebine in stare, a izboljšane spletne vsebine, promovirate tudi na družabnih omrežjih. Uporabite vsa omrežja, za katere menite, da se na njih utegne nahajati vaša ciljna publika.

Vendar bodite pozorni, da na izbrana družbena omrežja, lansirate samo tiste vsebine, ki utegnejo zanimati vašo ciljno publiko. Zelo priporočljivo je, da na družabnih omrežjih poskušate vzpostaviti komunikacijo in odziv publike, ki jim servirate vaše spletne vsebine, saj odzivnost publike, posledično pomeni daljše trajanje in izpostavljenost/vidnost spletne vsebine na družabnih omrežjih, slednje pa ima znova za posledico večji obisk spletne strani.

Pri svojem udejstvovanju na družabnih omrežjih bodite konsistentni, redni, zanimivi, marketinško privlačni in duhoviti. Zabavajte se – ker temu so namenjena socialna omrežja. Obenem ne poskušajte na njih “pretirano” izsiljevati prodaje in izpostavljanja svojih storitev in produktov, saj slednje prej odvrača obiskovalce iz spletne strani, ne pa priteguje k ogledu.